Checklista

17 hack för att levla upp det hybrida arbetssättet

Så uppnår du maximal produktivitet och en inkluderande miljö – för alla medarbetare.

Ladda ner checklistan nu
Hybrid arbetsplats checklista

Sätt ramarna för ett produktivt arbetsklimat – oavsett var medarbetarna befinner sig

Den hybrida arbetsmiljön är här för att stanna. För att lyckas kombinera medarbetarnas olika behov vid kontors- och distansarbete behöver du som ledare en fungerande strategi. Våra specialister inom User Adoption har samlat ihop sina bästa tips på hur du bedriver ett framgångsrikt ledarskap – oavsett var teamet befinner sig.

Ladda ner checklistan och ta del av hur du:

  • Leder ett hybridteam på ett effektivt sätt – ramar, rutiner och verktyg
  • Gör hybridmöten lika produktiva som kontorsmöten
  • Skapar en inkluderande miljö där alla bidrar och är engagerade
  • Använder Microsoft Teams på bästa sätt för att göra dialogen mellan medarbetare roligare och mer effektiv